https://infu.ir/wp-content/uploads/2018/01/high-protein-low-fat-foods3.jpg

هنگامی که هوا سردتر است ما مایل به خوردن غذاهای سنگین و پر چربتر هستیم ولی غذاهای معطر به همان اندازه می توانند رضایت بخش باشند گیاهان ما را هیدراته کرده و گرم نگه می دارند و آجیل و میوه های خشک که غنی از منابع تغلیظ شده از مواد مغذی هستند را می توان پخته و یا گاز زده و به دندان کشید.

غذاهای سبک مانند سالادها و سبزیجات تازه در ماههای تابستان مناسبند و معمولا بچه هایمان به ما می گویند که آنها چه نیاز دارند. مشکل این است که اکثر مردم به حرف بچه هایشان گوش نمی دهند و اینجاست که چاقی و سایر مشکلات سلامتی ظاهر می شوند.

وقتی به مردم گفته می شود که هر چه آنها بو می کنند و توی دهانشان می گذارند در سلامتی آنها تاثیر می گذارد تعجب می کند. آنها باید درک کنند که هر نوع میوه، سبزی، حبوبات، آجیل، گیاه و یا ادویه می تواند به تنظیم دستگاه عصبی ما یا دستگاه گوارشی ما اثر گذاشته و به رشد و نمو سلولهای جدید کمک کرده و به بهبود مغزی و فیزیکی ما کمک کند.

از تمام گیاهان و ادویه جات طبیعی می توانیم برداریم و استفاده کنیم و تمام آنها را می توانیم در آشپزخانه نگهداریم. شما می توانید در یخچال و قفسه ها داروخانه گیاهی داشته باشید تا شما را زنده و سالم و فعال و راضی و سلامت نگهدارد. برای یک آشپزخانه خوب و قابل تصور ترکیب این مواد مغذی به صورت دکتر خود باش لازم است و حقیقتا اگر سرآشپزهای متخصص، اغلب ندانسته با ترکیب بعضی چیزها باعث تحریک دماغ و ذائقه می شوند که در یک بشقاب غذایی می آوردند و انرژی، لذت، طعم و سلامتی را به یک هماهنگی می آورند که سمفونی طباخی را ایجاد می کنند.
به آشپزخانه مانند مغز خانه خودتان نگاه کنید جایی که همه چیز می توان در آن یافت تا شما و خانواده تان را تا حد امکان نگه دارد.